• Konya Gazetesi - 22 Ekim 2019
Konya Haberleri
Başkan Kavuş, Bizim Meram Masasında vatandaşı dinledi
8 Ekim 2019 15:07

Başkan Kavuş, Bizim Meram Masasında vatandaşı dinledi

Başkan Kavuş, Bizim Meram Masasında vatandaşı dinledi
PAYLAŞ
A
Haberi Oku
Konya’nın merkez Meram İlçe Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, açıldığı günden bu yana kendisine iletilen binlerce şikayeti çözüme kavuşturan ‘Bizim Meram Masası’nı ziyaret ederek vatandaşlardan gelen telefonlara yanıt verdi.
Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, açıldığı günden bu yana binlerce şikayete bakıp sorunları hızlı bir şekilde çözen ‘Bizim Meram Masası’nı ziyaret ederek vatandaşlardan gelen çağrı ve telefonlara kendisi yanıt verdi. İstek, dilek ve şikayetlerini Bizim Meram Masası’na iletmek için telefon eden vatandaşlar karşılarında Başkan Kavuş’u bulunca şaşkınlık yaşadı. Daha önce birime başvuran vatandaşları da arayarak sorunlarının çözüme kavuşturulup kavuşturulmadığı konusunda bilgi alan Başkan Kavuş ayrıca, dertlerini yüz yüze anlatmak için müracaat eden vatandaşları da karşılayarak sorunlarının çözümüne yardımcı oldu.
Vatandaşların isteklerini bizzat kendisi not alan Başkan Mustafa Kavuş, görüşmelerinde vatandaşlara belediye hizmetlerinden memnuniyetlerini de sordu. Vatandaşlardan hizmetler hakkında olumlu yanıtlar alan Başkan Kavuş vatandaşlara, Meram’da hizmet kalitesini ve vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla yürüttükleri çalışmalardan da bahsetti. Sorunların çözülmesi adına ekiplerin sürekli olarak görev başında yoğun bir çalışma sergilediklerini hatırlatan Başkan Kavuş, gelen istek telefonlarının gereğinin yapılması için ekiplere talimat verdi.

“Vatandaşlarımızla aramızda güçlü bir iletişim altyapısı kurduk”
‘Bizim Meram Masası’ ile birlikte Meram’da güçlü bir iletişim alt yapısına kavuşulduğunu ifade eden Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, “Sadece bölgesinin değil tüm Türkiye’nin en nadide güzelliklerinin bulunduğu Meram’da vatandaşlarımızın bize gösterdiği teveccühe layık olmaya çalışıyoruz. Bunun için en önemli ihtiyacımız güçlü bir iletişim ağı ve altyapısı ile vatandaşımızın bize kolaylıkla ulaşabilmesi, derdini ve sıkıntısını anlatabilmesi. Meramlılar belediyemize kolaylıkla ulaşabilsin, istek, şikayet ve önerilerini iletebilsin diye hayata geçirdiğimiz ‘Bizim Meram Masası’ bugüne kadar binlerce insanımızın sorununu hızlı bir şekilde çözdü. Bugün baktığımız telefonlarda vatandaşlarımızın mutluluğunun ve belediyeye olan güvenin arttığını görmek bizi ziyadesiyle mutlu etti. Meram ve Meramlılarla aramızdaki bu iletişim ve etkileşim köprüsünü her daim güçlü tutmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Yorumlar (0)